Mūsų klientas – vienas lyderiaujančių pasaulyje kontaktų centrų, dirbantis su didžiausiomis įmonėmis/žinomiausiais prekiniais ženklais iš energetikos, finansų, logistikos, paslaugų, turizmo bei kitų sektorių, šiuo metu, darbui Kaune, ieško JAUNESNIOJO KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTO TELEFONU (LIETUVIŲ/RUSŲ KALBA, LANKSČIU GRAFIKU).

Darbo pobūdis:

  • Profesionalus klientų aptarnavimas;
  • Informacijos teikimas telefonu;
  • Informacijos registravimas duomenų bazėse;
  • Klientams iškilusių klausimų ir problemų sprendimas.

Reikalavimai:

  • Rusų kalbos mokėjimas;
  • Gebėjimas aiškiai reikšti mintis;
  • Greita orientacija;
  • Nuoširdus dėmesys klientui;
  • Imlumas ir atidumas detalėms.

Mes jums siūlome:

  • Vertingą klientų aptarnavimo patirtį tarptautinėje kompanijoje;
  • 2 savaičių intensyvų pradinių mokymų ciklą bei kvalifikacijos kėlimo mokymus;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Motyvuojantį ir nuo rezultatų didėjantį atlyginimą;
  • Jaukų biurą ir draugiškus kolegas!

 

Jeigu susidomėjote šia pozicija, lauksime Jūsų gyvenimo aprašymo su nuoroda „Jaunesnysis klientų aptarnavimo specialistas telefonu (lietuvių/rusų kalba)" el. paštu natalja@confident.lt. Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis į Natalją Jegerskienę tel. +370 656 20210.

 
Facebook LinkedIn

Confident 2015 © All rights reserved