Mūsų klientė – tarptautinė, konsultacinė intelektualias paslaugas teikianti įmonė, šiuo metu darbui Vilniuje ieško Klientų aptarnavimo vadybininko/-ės.
KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS/-Ė (B2B)
Pagrindinės užduotys:
- Bendravimas su verslo klientais telefonu ar el.paštu, atsakant į jiems rūpimus klausimus;
- Darbas su informacija duomenų bazėje: paieška, pildymas, analizavimas;
- Pagalba organizuojant renginius, skirtus verslo klientams;
- Pagalba pardavimų vadovams;
- Dalyvavimas iniciatyviniuose projektuose.
Tikimės, kad:
- Turi 1-3 m. patirties klientų aptarnavimo srityje;
- Nuoširdžiai nori bendrauti su klientais ir padėti jiems;
- Mėgsti organizacinius darbus;
- Nori išmokti naujų dalykų;
- Dirbi MC Office programomis ir duomenų bazės tau nėra svetimos;
- Gali bendrauti taisyklinga anglų kalba;
- Tau svarbi komanda ir pasiektas rezultatas kartu ar individualiai.
Siūlome:
- Atsakingą darbą ir patirtį tarptautinėje aplinkoje;
- Nedidelį, bet draugišką ir kompetentingą kolektyvą
- Palaikantį ir supratingą vadovą;
- Papildomas naudas prie bazinio atlyginimo.
Jeigu susidomėjote šia pozicija, lauksime Jūsų gyvenimo aprašymo su nuoroda "Klientų aptarnavimo vadybininkas/-ė (B2B)" el. paštu natalja@confident.lt iki 2017 10 17. Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis į Natalja Jegerskienę tel. +370 656 20210.