Mūsų klientė – tarptautinė, konsultacinė intelektualias paslaugas teikianti įmonė, šiuo metu darbui Vilniuje ieško Klientų aptarnavimo vadybininko/-ės.

KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKAS/-Ė (B2B)

Pagrindinės užduotys:

  • Bendravimas su verslo klientais telefonu ar el.paštu, atsakant į jiems rūpimus klausimus;
  • Darbas su informacija duomenų bazėje: paieška, pildymas, analizavimas;
  • Pagalba organizuojant renginius, skirtus verslo klientams;
  • Pagalba pardavimų vadovams;
  • Dalyvavimas iniciatyviniuose projektuose.

Tikimės, kad:

  • Turi 1-3 m. patirties klientų aptarnavimo srityje;
  • Nuoširdžiai nori bendrauti su klientais ir padėti jiems;
  • Mėgsti organizacinius darbus;
  • Nori išmokti naujų dalykų;
  • Dirbi MC Office programomis ir duomenų bazės tau nėra svetimos;
  • Gali bendrauti taisyklinga anglų kalba;
  • Tau svarbi komanda ir pasiektas rezultatas kartu ar individualiai.

Siūlome:

  • Atsakingą darbą ir patirtį tarptautinėje aplinkoje;
  • Nedidelį, bet draugišką ir kompetentingą kolektyvą
  • Palaikantį ir supratingą vadovą;
  • Papildomas naudas prie bazinio atlyginimo.

Jeigu susidomėjote šia pozicija, lauksime Jūsų gyvenimo aprašymo su nuoroda "Klientų aptarnavimo vadybininkas/-ė (B2B)" el. paštu natalja@confident.lt iki 2017 10 17. Dėl papildomos informacijos prašome kreiptis į Natalja Jegerskienę tel. +370 656 20210.

 
Facebook LinkedIn

Confident 2015 © All rights reserved